vrijdag 4 april 2014

Swapperdeswap

Zag al een paar keer bij naaispagina's op fb iets over een swap. 
Omdat het steeds zo'n mooie resultaten waren durfde ik mij geen kandidaat te stellen in de groep. 
Twijfel of ik een genoeg "ervaren" naaister was... dus heb ik een goede maand geleden zelf beslist om een swap in elkaar te steken.
Na enkele personen te contacteren bleven we met een groepjes van zes over. 
Zowel ervaren als minder ervaren naaisters deden mee en jawel het werd een succes!
Ik had als regels de volgende opgesteld:
- Er moet 1 zelfgemaakt iets bij zitten uit stof
- Max 15 euro per pakketje uitgeven
- Op de post of in de brievenbus eind maart
Daarna kreeg iedereen enkele kernwoorden over de persoon voor wie ze iets moesten maken zodat ze ongeveer een beeld hadden van wat die persoon graag ziet of net niet.
Voor de rest mocht iedereen zich volledig laten gaan. Als extra stopte iedereen er een kaartje bij om een beetje de identiteit weer te geven.
Het volledige resultaat zie je op al deze foto's:
* Pakketje 1 thema appel: pannenlap appel, zelfgemaakte appelstempel, strijkemblemen, lint met appeltjes en egel, stukje stof, opbergdoosje, appelknoopjes en een zelf uitgesneden flock boom. 
Dit pakketje maakte ik zelf voor 1 van de 6 deelnemers.


* Pakketje 2: met stof beklede telefoonboek en ideeën boek, prachtige enveloppe, een canvas met een spreuk op, een lapje stof en vellen vilt. 
Dit pakketje had ik ontvangen.


* Pakketje 3: scharenzakje, slabbetje, lapjes stof, uiltjes lint, uil en bomen knopen.


* Pakketje 4: handtas met zelfgemaakte bloem en opgestreken applicaties, washitape, knoopjes, garen, restje stof en strijkapplicatie.


* Pakketje 5: handtas, portemonnee, zakdoekenzakje, stropzakje, knoopjes, lapjes stof en patroonpapier.


* Pakketje 6: strandlaken met kussen, lintjes en set om zelf knopen te maken.









2 opmerkingen:

  1. Nog eens bedankt om het te organiseren. Het was superplezant om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke Swap. Jammer dat ik nog niet genoeg kan naaien daarvoor. Ik heb het resultaat gezien dat Liesebieze gaf en kreeg echt super :). Maar de foto's zien er ook tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen