woensdag 9 april 2014

Schattenzoektocht

Nu het vakantie is, is het de ideale gelegenheid om op schattenzoektocht te gaan. 
Met andere woorden, een bezoekje aan het Spit :)
Mocht ik me volledig laten gaan zou ik met veel meer naar huis komen maar heb het deze keer beperkt gehouden.
Ik heb een mooie rieten mand gekocht voor amper twee euro met het plan deze op te fleuren en er mijn rollen papier in te stoppen.
Daarna gingen we richting de kopjes en ondertassen om stukken te verzamelen die een taartenstaander kunnen vormen.
Mij laten vangen zat er deze keer niet in want vorige keer had ik allerlei tasjes en borden verzameld om achteraf aan de kassa te horen dat je de volledige serviezen moest aankopen...
Grote ontgoocheling die ik deze keer wou vermijden!
In totaal had ik voor deze schattenzoektocht zes euro en half uitgegeven! En kwam ik met wondermooie stuks thuis.

Voor:


Na:


1 opmerking:

  1. Leuke schattenjacht!
    Ik nomineerde je voor de Liebster Award. Meer info op mijn blog: http://liesebieze.blogspot.be/2014/04/liebster-award_10.html

    BeantwoordenVerwijderen