zondag 13 april 2014

Fladderen en drijven!

Een tijd terug kwam ik op pinterest het maken van stoffen vlindertjes tegen.
Deze werden gemaakt volgens de origami techniek en zagen er super leuk uit. 
Na veel prutsen bij het plooien (omdat ik vertikte het strijkijzer op te zetten), werden de eerste vlinders een feit!
Ik gaf zelfs één aan mijn collega's voor hun verjaardag.
Uiteindelijk is het strijkijzer gebruiken toch een must omdat je zo je vouwlijnen kan vastzetten en kwamen er vandaag deze vlinders uit:


Aangezien deze vlinders op origami wijze lukte, zocht ik het origami stappenplan op van een bootje.
En ook het eerste gevouwen bootje uit stof is een feit! 
Ben er zelfs helemaal weg van als broche!


Stof: laprestjes

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Ik nomineerde je voor een liebster award, kijk maar eens op mijn blog http://moncoupdecoudre.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen