woensdag 1 juli 2015

Bloembakkenpret!

Er is al een plan voor een DIY de eerste weken van de vakantie.
Dat is een houten bak op te smukken en er mijn zonnebloemen, vijgenboom en andere planten in te plaatsen.
Maar zolang het deze temperaturen blijven, schuift het plan een beetje op en krijgen mijn versieringen voor in de bak, een tijdelijke plek in de bloembakken.
Wie goed kijkt, ziet de winnaar van het papierenpakket in een foto verschijnen, proficiat!
Je mag een mailtje sturen naar: lillya1989@hotmail.com
Geniet nog van deze zomerse temperaturen!

                                               

                                               


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit! Fijne kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, zo goed had ik niet in die plantenbak gekeken ;) Joepie! Ik stuur je een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn bloembakken ook naar binnen gesleept...

    BeantwoordenVerwijderen