maandag 1 juni 2015

Chocolonely!

Zo'n fijn woord om te vervangen voor chocola, de chocolade van Tony's Chocolonely.
De eerste keer dat ik meedeed met een give away bij Ageeth, won ik al deze chocolade die mooi verpakt was dus waagde opnieuw mijn kans!
En jawel, ik mocht dit keer een stuk chocolade ontvangen van Tony's Chocolonely, melk rabarber crumble.
Ben heel benieuwd naar de smaak!
De verpakking was deze keer borduurpapier met daarop een afdruk van haar zelfgemaakte ananas stempel.
Er zat er leuk briefje bij op mooi briefpapier van een libelle en op het kaartje zat een leuke vogelpaperclip.
Dus opnieuw dankjewel Ogenzalf voor het mooie pakje!



De meeste reacties voor de keuze van de roodkapjes zijn ook binnen.
Welk het geworden is, verklap ik op 4 juni, mijn verjaardag! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Fijn voor je dat je chocolade al bij jou is,ik wacht nog ongeduldig op mijn stukje hemel,allé voor de dochter ten minste ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel graag gedaan Aurelie en bedankt voor het volgen en je leuke reacties!
    Ben benieuwd hoe het je smaakt!

    BeantwoordenVerwijderen