zondag 21 juni 2015

Naailes naaisels + Give Away!

Samen met het einde van een nieuw schooljaar is het einde van mijn eerste jaar naailes.
Vorig jaar lang getwijfeld om op te starten en dit jaar toch wel wat kunnen realiseren.
De laatste twee stuks die ik maakte kan je hieronder zien.
Want het grootste voordeel voor mij (en de reden dat ik volgend jaar nog door ga met naailes) is dat je in de naailes naaisels afwerkt.
Er blijft niks liggen zoals thuis het geval is en ik kom aan het maken van stuks voor mezelf wat thuis zelden het geval is...

De laatste les moest ik nog een klein projectje meebrengen en dat werd de Lua slaapzak van Straight Grain dat ik via deze leuke dame eens gewonnen had.
De bovenzijde had ik reeds thuis gedaan met de golvende paspel ertussen.
Voor de blinde rits was de hulp in de les wel handig.
Het is gemaakt op maat twee jaar en een zomerversie dus enkel katoentjes.
De slaapzak hoort, zoals je al aan de stof kan zien, bij het vervolg van Seth zijn geboortecadeautje :-)



Buitenstof: Uilen
Binnenstof: bollen - Veritas
Blinde rits: wit - Veritas
Turquoise paspel en kamsnaps

Voor dat de slaapzak aan bod kwam in de laatste naailes, werd er gestikt aan een kleed.
Ik koos voor een turquoise tricot, die achteraf als het kleed klaar was, heel zwaar bleek te zijn.
Tussen de zakken kwam gouden paspel en op de rug een goud-zwarte rits.


 

Stof kleed: Turquoise tricot - Pauli
Rits: Goud/zwart -  Veritas
Paspel: Goud - Stoffenspektakel 


 Dan tot slot is het al een tijdje geleden dat mijn blog 1 jaar bestond en ikzelf jarig was.
Er ging zoals beloofd voor deze redenen nog een give-away volgen en dat is nu zover!
Ik geef een papierpakket weg bestaande uit verschillende mooie papieren vellen en andere toebehoren.
Hieronder kan je al een mooi exemplaar bewonderen waarvan er twee vellen zo groot als een placemat in het pakket zullen zitten.
Wat moet je hiervoor juist doen?
- Mij volgen of al volger zijn via Bloglovin'
- Een leuke papierwinkel/site doorgeven die jij de moeite vindt!
- Linkje van de give-away op je blog mag natuurlijk ook maar is geen verplichting. 
Op 1 juli (start van de vakantie :-)) verloot ik het pakket!

en hopelijk kan ik nog eventjes verder bloggen en jullie fijne creaties laten zien!


6 opmerkingen:

  1. Ik volg je al een tijd met plezier!
    Leuk vind ik: http://www.eennieuwavontuur.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik doe graag mee!
    groetjes Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volger ben ik al eventjes ;-) en ik doe graag mee met je leuke give away,deze webshop vind ik leuk want ze verkopen er ook stofjes .... http://www.noeks.com/paper-sets maar ook tape,kaartjes en nog zoveel meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hexagoon ken je al natuurlijk :) Dat is eigenlijk de enige plek waar ik zo veel leuke papiertjes bij elkaar vind. Mag ik dan toch nog meedoen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, 'deze leuke dame', ik voel me in eens oud! ;-)
    Allez zeg, je gaat toch door met de naailes, flink!

    BeantwoordenVerwijderen