woensdag 27 mei 2015

Welk van de twee?

Voor de blog zou ik graag mijn afbeelding veranderen dus ging ik aan de slag.
Ik tekende opnieuw een Roodkapje en maakte twee versies in stempel.
De eerste is een "klassiek" roodkapje en zou het best nog aansluiten bij m'n labeltjes die ik innaai.
Volgende keer zet ik het hoofdje van deze iets rechter, kon de positie nog niet goed inschatten.
De tweede is een blauwkapje en is een versie die een beetje op mezelf lijkt met de blonde haartjes.
Nu is m'n vraag, welke vinden jullie de leukste om bovenaan m'n blog te zien? 
Alle tips of suggesties zijn eveneens welkom :-)
Succes met kiezen!


3 opmerkingen:

  1. Ik ben voorstander van het eerste. Het ziet er meer 1 geheel uit vind ik. Moeilijk om uit te leggen, maar die spreekt mij gewoon het meeste aan.
    Al vind ik het huidige toch ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de eerste het meest mooi, aansprekend!
    En super leuk gedaan met stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ga voor de eerste. die klopt helemaal!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen