zaterdag 16 mei 2015

Meidenuitstapje

Ongeveer elke maand spreken we af voor een meidenuitstapje.
De ene keer een hele dag, de andere keer enkel een avond.
Voor deze meidenuitstap kozen we ervoor om naar de braderie in Mechelen te gaan.
Steeds een succes, want de koopjes zijn altijd de moeite!
Schoenen voor de helft van de prijs, kinderboeken voor bijna geen geld (zeer gevaarlijk voor een kleuterjuf :-)),...
Af en toe leuk ik dan dit meidenmoment op door iets zelf te maken en cadeau te geven aan de twee andere madammen.
Toen ik de reeks nieuwe (limited) stofjes van Soft Cactus zag, wist ik meteen wat ik ging maken voor hen, een cirkelsjaal!
Ze zijn namelijk beide "sjaalmadammen" en cirkelsjalen zijn zo in elkaar gestikt dus dat kwam goed uit.
Zoals je op de laatste foto wel kan spotten zijn de madammen er tevreden mee (denk ik ;-)).

Ondertussen liggen er nog twee stoffen klaar van Soft Cactus.
De Flowerworks om een kledingstuk voor mezelf te maken. 
Wat, daar ben ik nog niet uit maar de naailes geeft altijd opties.
En het stofje Folding Boats om een hemdje voor een jongetje te proberen maken.
Moet zeggen dat de naamkeuzes van de nieuwe stoffenreeks weer top zijn en bedankt voor de fijne service, LanaLotta en Kersenpitje, bij het kopen van de stofjes!

                             

                             

                             
Rode cirkelsjaal: Bloemenmotief - Covered Meadow Red
    Binnenstof - Meloen
Groene cirkelsjaal: Bloemenmotief - Covered Meadow Green
      Binnenstof - Limoengroen

1 opmerking:

  1. Oh, wat een prachtige stoffen!
    Leuke kado's maakte je voor je vriendinnen! De stoffen met kleine bloemetjes zijn voor mij jeugdsentiment :-)

    BeantwoordenVerwijderen