zondag 3 augustus 2014

Tttrrromgeroffel

Ondertussen al bekomen van de trouw dus tijd om de winnaar van mijn give-away bekend te maken!

Tttrrromgeroffel...
128 is de winnaar!

Kan je mij je e-mailadres bezorgen zodat we verder kunnen afspreken?

Nu even terug naar de trouw van mijn collega want dat mag na het afgeven van de cadeau gepost worden op de blog.
Voor hen maakte ik twee varkenskussentjes omdat er bij hen thuis een klein varkentje, genaamd Curly, rondloopt :-)
Het eerste kussen was een varkentje met bengelbeentjes en -armen (zoals een andere collega zou zeggen ;-)).
De ogen, neus, krulstaart en de trouwdatum flockte ik op het kussen.
Het kussen werd nog extra gevuld met kaartjes die we voor de vakantie verzamelde van alle kindjes die ze ooit in haar klas gehad heeft.
Het sluiten van het kussen gebeurde met hartjes kamsnaps.

Stof: Pauli
Flock: op een beurs gekocht
Kussen: Ikea

Het andere kussen werd één met aan de ene zijde een stofje met varkentjes op en aan de andere zijde effe katoen.
Op de effe katoen kant flockte ik nog zen mooie applicatie van een varken.
Deze applicatie vergde echter veel geduld want na ettelijke keren strijken, gewicht op leggen (stond bij de instructies) en afkoelen, kleefde de applicatie eindelijk...
Tussen de stof door stikte ik nog een roze paspel.
Het afsluiten was opnieuw met kamsnaps, deze keer ronde.
Het opvullen gebeurde met centjes van de collega's die ik vouwde tot mooie hartjes.


Stof roze katoen: Pauli
Applicatie: Hexagoon
Paspel: Hexagoon
Varkenstofje: restje BambiBlauw


Liefste Heidi en Wesley, het was een geweldig trouwfeest! Maak er een fantastische huwelijksreis van en veel geluk samen!

2 opmerkingen:

  1. Ooh super leuk! Ik kom net terug uit verlof en lees hier dat ik gewonnen heb! Joepie. Mijn mail-adres: fabiennemichel2000@yahoo.com
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen