woensdag 27 augustus 2014

Nr 5

Na Kasper, Wout, Joppe en Mathias is Emiel de vijfde jongen in rij die geboren is.
Keek er eens naar uit om iets voor een meisje te maken maar het werd opnieuw een jongetje.
Vandaag zijn we met enkele van de ploeg op baby bezoek geweest en mama Sophie doet dat fantastisch!
Kleine Emiel is in feite niet zo klein (rond de 50cm!) en laat op gepaste momenten van zich horen.
Ik maakte voor hem een fopspeenkoord met leuke brandweerwagens op. 
Het koord en de clip zijn van dezelfde soort tekening voorzien.
Om de fopspeen gemakkelijk aan het koord te hangen, bevestigde ik nog bovenaan een sterretjes kamsnap.

Koord en clip: Facebookgroep Flockie's

Dan maakte ik nog een fopspeendoekje met dezelfde brandweerlintjes in verwerkt en Emiel zijn naam erop geflockt.

Fleece: Ikea 
Bolletjesstof: Stoffenspektakel
Lint: verschillende plaatsen verzameld
Flockfolie: Banier

Tot slot maakte ik nog een leuk girafje waarvan ik het idee op pinterest had gezien en overlaatst terug tegenkwam bij Liesellove.
Ik gebruikte opnieuw de bolletjes stof en bevestigde er hetzelfde lint aan als op het doekje.


Ik wens de mama, de papa en Emiel heel veel plezier toe!
Dat Emiel een grote en sterke jongen mag worden die mama rond zijn vinger draait en papa af en toe op stang jaagt!


2 opmerkingen: