zondag 18 mei 2014

Hier komt de bruid...

Twee kameraden van mijn broer zijn op 16 mei getrouwd.
Omdat het nog een jong koppel is met nog niet alles in huis,ging hij een Ikea bon geven.
Mijn vraag daarop die avond was:"Alleen een Ikea bon? Niks speciaals voor een trouw?"
Waarop we begonnen na te denken en ik voorstelde om eventueel nog iets te maken.
Ik somde enkele mogelijkheden op zoals een lampenkap en de bonnen eraan hangen, een ritstasje, een "trouwzak",...
De lijst sloot ik af met: eventueel gaat een kussensloop ook. 
Daar stemde de broer mee in en begon ik diezelfde avond nog goed door te stikken.
Hij koos zelf de stofjes uit de bakken stof die ik heb staan. Ikzelf stond hem hierin een beetje bij en voegde de paspel toe.
De voorkant van de hoes is een steviger katoen met uilenmotief. Hierop flockte ik hun trouwdatum met spiegelflex (daarom de lichtgevende strook om in de zon het spiegeleffect te laten uitkomen).
De achterzijde is bruine katoen en hierop werd in een blauwe tint hun beide namen geflockt.
De paspel was hetzelfde blauw als in de uiltjes en als de flock.
De cadeaubon werd in de hoes gestopt en zo werd de eerst saaie cadeaubon toch zo saai niet meer! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten