vrijdag 30 mei 2014

Hiep hiep hoera!

Voor deze jarige liet ik vooral iemand anders iets maken.
Aangezien ik niet zo een bakprinses ben...
Ik liet een taart bestellen via Oohgathoo, zij maakt prachtige taarten met figuren in suiker/marsepeinpasta.
Ik had een figuurtje gevraagd met een naaimachine, uiltjes en in pasteltinten. 
En ik moet zeggen het was zeer geslaagd!
De taart plaatste ik nog op een retro draaischotel, waar ik jammer genoeg geen foto van heb genomen.


Omdat enkel de taart me toch zo weinig leek en ik er zelf niks voor had gedaan (buiten het ophalen), wou ik nog iets maken.
Het werd een ritstasje met aan de buitenzijde toile ciree en aan de binnenzijde katoen.
Daarin stopte ik nog een armbandje met twee klavertjes vier aan en een uiltje.

Toile ciree en katoen: hexagoon
Rits: stoffenspektakel 

Parels, bedeltjes en materiaal: Hexagoon

Als extra deed ik er nog een lapje stof bij met een kaartje waarvan ik het idee pikte uit de Hexagoon.
Hierop vermelde ik dat de bon tegoed staat voor een tas te maken. 
Aangezien we dit al een paar keren aanhaalde maar er nog geen tijd voor vonden, maakte ik er een tegoed bon van.


Hopelijk was de jarige blij met haar cadeaus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten