woensdag 30 december 2015

Comfy clothes x 2

Tot december had ik alles vastgelegd wat ik in de naailes wou maken.
Eerst was er de zomerse broek en dan nu een comfy sweater uit de Ottobre van herfst/winter.
Omdat ik heel moeilijk kon kiezen uit een aantal stofjes besloot ik hem in tweevoud te maken.
Comfy kleding heb je nooit genoeg! 
De pasvorm van de trui is super en lekker lange mouwen dankzij het boordje.
De zakken bij de beertjes sweater zijn zwart en bij de glittersweater in dezelfde kleur als de buitenstof.
Voor de hele aandachtige fotospotters, is er een fout geslopen in de overslag van de kap.
Iets waar ik me niet zo aan stoorde maar de lesgeefster van de naailes natuurlijk wel opviel.
De glittersweater is zoals de vrouwen overslag en de beren zoals de mannen...
Normaal waren er aan de kap ook touwtjes voorzien maar aangezien ik de vorige keer zo gesukkeld heb met de ogen erin te kloppen, liet ik deze achterwege.
Dit zijn meteen m'n laatste kledingstukken van 2015, wat ik in de naailes in 2016 ga maken weet ik nog niet...
Tips? Zeker welkom! :-)
Dan rest er mij nog jullie een 
CreĆ«ren van unieke zaken
Ritsen met hopen voor mooie zakjes
Een wens die mag uitkomen
Andere helpen waar nodig
Tornen, liefst dit jaar niet te veel
Iemand die er altijd voor je staat
Eindeloos veel nieuwe inspiratie en creaties 
voor jezelf en voor andere
Feest elke dag opnieuw!
2016 te wensen!






Beertjes bio-tricot: Paapii Design - Kersenpitje
Glitterstof tricot blauw: Glamour sweaterstof - Kersenpitje

3 opmerkingen:

  1. Een comfortabel jaar zal jij in ieder geval hebben ;-)
    Fijne jaarwisseling en een goed 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na het vieren van oud en nieuw of gewoon op een andere dag ga je heel zeker veel plezier hebben van deze comfy truien!

    BeantwoordenVerwijderen