vrijdag 9 oktober 2015

Lekker warm ingeduffeld

Ondertussen gaat het baby'tje waarvoor dit jasje weggelegd is, naar de twee maanden oud.
Twee maanden geleden zagen en lazen jullie in een blogbericht dat één van m'n vriendinnen bevallen was van een dochtertje.
In mijn zoektocht naar nieuwe babycadeautjes voor de komende reeks baby's, probeerde ik eens iets nieuws uit.
Dat werd uiteindelijk het baby jasje uit het boek "Zo Geknipt! 1".
Ik koos voor de binnenstof fleece en voor de buitenstof een echt meisjeskatoentje.
Het patroon werkt heel vlot en steekt snel in elkaar.
Kleine Margot en wie weet nog andere kleine ukkies zullen komende winter (hopelijk :-)) pronken in een zelfgemaakt jasje van mij!

Ik met kleine Margot, 1 dag oud

 

 

Patroon: Baby jasje - Zo Geknipt 1
Buitenstof: Bloemen - ?
Binnenstof: Fleece - Ikea
Roze dikke paspel - Stoffenspektakel


4 opmerkingen: