zondag 27 september 2015

Lancering van een nieuw boek!

Al een hele tijd keek ik er naar uit toen verkondigd werd dat "Mijn Tas" een opvolger zou krijgen met designertassen.
 Toen er enkele weken terug op de blog van Elisanna en Fynn een post kwam over de presentatie van hun nieuwe boek in het atelier van Lotte Martens, wou ik absoluut gaan.
Ik vroeg in eerste instantie een vriendin mee die eveneens uitkeek naar het boek maar zij kon jammer genoeg niet mee gaan.
Dus was het beslissen om alleen te gaan of niet...
Uiteindelijk had ik toch beslist om te gaan en bracht voor haar een boek extra mee.

Nu had ik twee vliegen in één klap want de opening van Lotte Martens haar atelier had ik moeten missen dus kon dit atelier nu samen met de boekpresentatie bewonderen.
Bij het binnenkomen zaten twee (terechte!) trotse auteurs van een tweede tassenboek.
Elisanna en Fynn vroegen of het gesigneerd moest worden en daar kon ik natuurlijk geen nee op zeggen :-)
Ondertussen kon je genieten van een drankje en een dessertje en kon je de prachtige stoffen van Lotte Martens bewonderen.
Aan een rek en op tafels stonden de modellen van de designertassen uit het boek, zo kon je ze life al eens bewonderen en bestuderen. 
De gebruikte stoffen voor de designertassen hingen omhoog als staaltjes en zouden in de winterperiode uitkomen zowel los te verkrijgen als in pakketten per designer.
Iets om dus met z'n allen naar uit te kijken of als kerstcadeau zo'n pakketje onder de boom te leggen!




Boek: Mijn Designertas - Elisanna en Fynn
Atelier Lotte Martens


6 opmerkingen:

  1. Oh leuk verslagje.Toffe plaats om een boek voor te stellen,hé!Ik hoop dat ze naar de boekenbeurs komen zodat ik daar mijn boek kan laten signeren net zoals het vorige boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Inderdaad! Zo veel licht in vergelijking met ervoor :-) Ga in december nog een workshop volgen dus kijk daar al naar uit!

      Verwijderen
  3. Tof boek eh, alleen al om in te bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker met al die mooie stoffen die gebruikt zijn. Vraag me alleen af of het effectief een even mooi effect is met een katoen stofje, testen dus :-)

      Verwijderen
  4. Alleen de buitenkant van het boek is al prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen